niedziela, 13 listopada 2016

Nie uwierzę jeśli nie sprawdzę - LBA !!!

Hej :)
Jakieś dwa tygodnie temu dostałam nominacje do LBA od Viks za którą bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję =). 

Tłumaczyć raczej co to jest nie muszę i przez kogo jest przyznawane. Szczerze nigdy nawet nie wyobrażałam sobie co będzie jeśli dostanę nominacje i jaka będzie moja reakcja. Mniej więcej wyglądał to tak :



Tutaj są pytania na które postaram się jak najlepiej odpowiedzieć ; )

1. Czy istnieje książka/film, która zmieniła Twoje życie lub pogląd na określony temat?
2. Który książkowy/filmowy świat uważasz za najlepiej wykreowany?
3. Posiadasz ulubionego pisarza? Jak tak, to kogo i dlaczego?
4. Co sądzisz o ekranizacjach książek? Są jakieś, które uważasz za idealnie odwzorowane lub jakieś, które całkowicie odbiegają od papierowych wersji?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
6. Jest jakaś książka/film, którą przeczytałaś z czyjegoś polecenia i zupełnie nie przypadła ci go gustu?
7. Jaka jest Twoja ulubiona para fikcyjna, którą najbardziej shippujesz?
8. Ulubiony cytat i dlaczego?
9. Ulubiony czarny charakter?
10. Co musi mieć w sobie książka/film, aby stać się Twoją ulubioną?
11. Jakie posiadasz hobby oprócz czytania i pisania? 


1.Szczerze to film nie ale  '' Kamienie na szaniec " (tak wiem , że to lektura) dały mi BARDZO DUŻO do myślenia, tak jak i "Chłopcy z placu broni"(kolejna lektura ale jak szaleć to szaleć ; } ) i dosyć sporo myślałam po "Gwiazd naszych wina"


2.Większość  przeze mnie przeczytanych książek miało dosyć fajnie wykreowany świat jedne lepiej drugie gorzej ale na podobnym poziomie ale takie najfajniejsze to :
"Hobbit "
"Opowieści z Narmii "
'' The witch hunter - łowczyni "

3.Nie nie mam ulubionego pisarza. 

4.Ekranizacje jak dla mnie są tylko uzupełnieniem książki . Wszystkie które dane mi było obejrzeć nie były bardzo dokładnego mimo, że jako film były świetne. NIE MA EKRANIZACJI IDEALNEJ

5.Dowaliłaś, ale tak na serio mam dwa największe marzenia ale takim naj naj jest dostać się na studia medyczne  [wiem głupie ale jak szaleć to szaleć ]

6."Niezgodna"

7. W sumie nie mam jakiejś ulubionej ale Peetnis i też bardzo lubię ff o Jily .

8.( Cytat na zdjęciu poniżej .)  Dlaczego ten? Bo przypomina mi o tym, że nie zależnie od tego co już przeszłam  tylko ode mnie zależy kim się stanę i jaką drogą pójdę (no bez sensu wiem )

9.Ciężko mi zdecydować 

10. Na pewno musi się w niej dużo dziać, musi być ograniczony wątek miłości  (a najlepiej jak nie ma go wcale )  , musi mieć fajnych bohaterów drugoplanowych  (bo ci raczej przypadają mi do gustu )  i musi mieć w sobie takie trudne do opisania COŚ 

11.  CHÓR ŻYCIEM =) 


Ja bym chciała nominować (niestety Viks juz nie mogę )tak : 
Love Hunger Games
- Rudą Żmijkę znaną pod roboczą nazwą TessEssSayGabAmi żeby w końcu opublikowała poprawiany dziesięć razy rozdział  (tez Cię bardzo lubię )
Nszarynska z Be dreamer
 Więcej osób nie przychodzi mi w tym momencie do głowy


Moje pytania to :
1.Ulubiona seria książkowa /filmowa i dlaczego ?
2. Dlaczego taka tematyka bloga ?
3. Jakie masz pasje,  zainteresowania ?
4. Czy masz jakieś zwierzątko, jeśli tak to co to  jest i jak się nazywa ?
5. Jak lubisz spędzać wolny czas?
6. Książka czy film , dlaczego ?
7.Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić w przyszłości?
8. Masz jakieś plany na przyszłość?
9.Jaka jest twoja największa zaleta i wada ?
10. Jaki masz najlepszy sposób na relaks ?
11. Najekstremalniejsza sytuacja w Twoim życiu z która po jej wspomnieniu wywołuje śmiech?


Dziękuję za dotrwanie do końca =) Rozdział gdzieś na feriach albo przerwie świątecznej.  
Oleverd 

4 komentarze:

  1. Heja!

    Przed chwilą wpadłam na Twojego bloga i powiem Ci ,,No,no,no" masz ty babo talent do pisania. Co prawda przeczytałam na razie cztery rozdziały ale już czuję te moc.
    Obiecuję że zostanę tu na długooooo...

    Zapraszam do siebie:
    hangingtree.blox.pl

    I na mój blog o dalszych losach Niezgodnej:
    burndivergentnewend.blox.pl

    pozdrawiam karamel56

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ci dam. Ja dziesięć razy poprawiam... Chyba piszę od nowa, bo te rozdziały jakoś tematu nie mają. Słuchaj ze zrozumieniem. XD
    Dzięki za nominację, ale w sumie, ty nie lepsza, ILE CZEKAĆ NA ROZDZIAŁ?!?!?!
    Kiski ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany bardzo dziękuję Ci za nominację :) Dawno już nie pisałam w sumie ani nie tworzyłam nic odnośnie "Igrzysk". Pora trochę się rozruszać od nowa w Fandomie, w końcu mija rok odkąd został wypuszczony ostatni film do kin :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi! :) Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś, jest mi bardzo miło <3
    Jily? Oo tak, Jily życiem =)
    Czekam na rozdział ;*
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń