piątek, 30 września 2016

WAŻNE

Hej,
Niestety nie jest to rozdział ale ogłoszenie . Tak wiem znowu. Przyznam szczerze długo się zastanawiałam nad podjęciem decyzji i nie była ona łatwa ,niestety ZAWIESZAM BLOGA . Pisałam jakiś czas temu u Viks, że mam ostatnio dosyć spore kłopoty i to w dużych ilościach. Jest to szkoła, problemy ze zdrowiem i kilka mniej znaczących spraw . Wiem też, że zawiedliście się na mnie i to baaaaaaaardzo ale naprawdę miałam ważne powody do podjęcia decyzji. Pewnie zauważyliście, że posty były w tępe jednego na miesiąc, planowałam ciągnąć to dalej ale niestety . Czy wrócę? Raczej tak . Kiedy? Nie wiem. Postaram się jak najszybciej, może na przerwie świątecznej? Może na feriach? Być może będzie tak, że będę dodawać pojedyncze rozdziały raz na jakiś czas.
Chcę też abyście wiedzieli, że ten blog bardzo wiele znaczył, znaczy i będzie też ważny w przyszłości. Dziękuję za to, że ktoś przez te ponad pół roku to czytał, komentował mimo, że nie było jakieś super ciekawe czy "dobrej jakości " .
Odrazu zaznaczam tez, że jednocześnie wycofuje się na razie z blogosfery. Dziękuję za ponad 4 tyś wyświetleń i ponad 100 komentarzy i oczywiście za wielką motywację  =)
Tym czasem
Dziękuję Wam raz jeszcze za to , że byliście aktywni  (Viks , Pinq, Love Hunger Games, Płonący Kosogłos , i wielu innych których nie jestem w stanie terazwymienić)
Do przeczytania w przyszłości
Olverd
Ps : Postaram się wrócić w wielkim stylu ^^
Ps2 : Jeśli macie jakieś pytania,  pomysły etc . piszcie w komentarzach bo będę przeglądać je raz na jakiś czas.
Ps3: Dziękuję Rudej Żmijce  (dokładnie wiesz o kogo chodzi :D) za motywację i dopytywanie się no i oczywiście za zastrzyki pomysłów :D


10 komentarzy:

  1. Naprawdę szkoda, ale rozumiem :D Też mam parę problemów, z którymi jak na razie nie potrafię się okiełznać.
    Szkoła, czyli nauka, a to zajmuje dużo czasu.
    Zdrowie - cóż, sama miałam poważne z tym problemy.
    Tak czy inaczej... Cieszę się, iż dałaś jakikolwiek znak, że jednak żyjesz, czekałam na niego :)
    Liczę, że wrócisz szybko z ogromną energią i wielkimi chęciami do kontynuacji tej historii.
    Pozdrawiam, zdrowia, weny i czego tam jeszcze chceta :P

    Płonący Kosogłos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i trzymam kciuki żeby się udało =)
      Miło mi to czytać w sumie też mam taką nadzieję , dzięki przyda się :D
      Oleverd

      Usuń
  2. Nie :( Znaczy... Tak kocham tego bloga i będzie mi go strasznie brakować, ale nie powiem, że cię nie rozumiem, bo tak nie jest.
    To się tylko tak pisze ,,Nauka zabiera czas, blablabla..." ale sama wiem, jak to z tym jest. Też myślę o zamknięciu bloga, lub zawieszeniu, ale dam sobie jeszcze trochę czasu...
    Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej ♥ Powodzenia w szkole <3
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa =)
      Też mam taką nadzieję
      Oleverd

      Usuń
  3. Ale jak to???? :((((
    Jejku, rozumiem cię świetnie... ❤ Szkoła jest naprawdę wielkim odkurzaczem czasu, którego tak wielu osobom brak :(
    Ja jednak będę cierpliwie czekać i starać się codziennie tu zaglądać :")
    Mam ogromną nadzieję, że niebawem do nas wrócisz i oczywiście życzę powodzenia w nauce i innych sprawach :)
    *Twoja czytelniczka* :)
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence
    PS. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre określenie - odkurzacz czasu xD
      Dzięki bardzo =)
      Oleverd

      Usuń
  4. Hej :) Nominowałam cię do LBA.
    http://powojniekatnisspeeta.blogspot.com/2016/10/liebster-blog-award-sama-w-to-nie-wierze.html
    Buziaki ;*
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku brak słów. Dzięki
      Oleverd; *

      Usuń
  5. Ja tu chciałam Ci walnąć nominację, a ty zawieszasz bloga?

    Ale tak na serio, to bardzo mi przykro, że go zawieszasz. Będę wpadać tu codziennie i bawić się w chowanego z nowym rozdziałem :(
    L.H.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi=)
      Niestety moje życie się trochę skomplikowało i wyszło tak jak wyszło :/
      Oleverd

      Usuń