czwartek, 1 września 2016

Proszę o chwilę uwagi

Wiem, że obiecałam, że rozdział ukarze się maksymalnie 1 września wieczorem. Niestety nic nie poszło po mojej myśli. Planuję zrobić specjal ponieważ 6 lipca minęło już PÓŁ ROKU od założenia tego bloga !!!! Nie chodziło o to, że zapomniałam absolutnie tylko nie wiedziałam co mogłabym z tej okazji zrobić. W końcu wymyśliłam :D ale na razie nie chcę zdradzać co to będzie. W tym momencie chciałabym też przeprosić bo niestety dziś juz nie dam rady wstawić rozdziału a jutro nie będę miała na tyle dużo czasu by to zrobić =/  Nie mniej jednak postaram się zrobić to w weekend a przy okazji skończyć niespodziankę. 
Jeszcze raz przepraszam i proszę o wyrozumiałość 
Oleverd

2 komentarze:

  1. Jasne, nic się nie stało :D Czekam na rozdział i ten specjalny post! ;)
    Weny i czasu <3
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie szkodzi!<3 Nie mogę się doczekać<3
    PinQ Everlark Hutcherson Lawrence

    OdpowiedzUsuń